Summa sidvisningar

lördag 7 november 2015

Underbar dag

En underbar ensamdag hade jag idag. Först körde jag på Höstmässa i Hasslarp  min kompis Sus från Butik Nytt o Nött  anordnade mässan så jag ville dit och titta på bla. modevisningen.


Sen körde jag till Höganäs och vandrade runt på Marknaden Fingrar Kan.


Här står min kompis Elisabeth som gör sina egna smycken tillsammans med Karin Jansson Silver. Karin och jag gick på silverkurs ihop på Sofiero. Jag åker ut till Karin i hennes fina verkstad i Vejbystrand då och då när jag behöver använda hennes maskiner till att göra mina silversmycken, jag har inte alla de verktyg som ibland behövs, det är även för det trevliga sällskap med andra kursdeltagare. Gå gärna in på Karin Jansson Silver och kolla på hennes sida! 

Mer från Fingrar Kan

Silversmycken men inte Elisabeths o Karins

Dessa smycken var mycket dyra tyckte jag.


En lite prematurbaby

Tre små godingar

Ja ni har nog förstått det är dockor! Helt vilt det såg ut som riktiga babisar jag tyckte till och med att det såg ut som tjejens baby! oh som vi skrattade, en duktig tjej. 

Tyvärr en suddig bild.







2 kommentarer:

  1. Nogle gange har man virkelig behov for alenetid. Ser hyggeligt ud.

    SvaraRadera
  2. <3 Ja Jette det var så hyggeligt <3

    SvaraRadera