Summa sidvisningar

onsdag 19 juli 2017

Kolla in ungen i fickan på sin mammas mage helt underbart!
Vi har varit på en underbar resa till Australien, här ska ni få se bilder från besöket.
Min dotter, svärson och barnbarn bor i Australien sedan 2016 och ska stanna i 3 år. Innan de flyttade tyckte jag det skulle bli hur spännande som helst!  men oj så jobbigt det var när de tog avsked, jag fattade nog inte hur saknaden skulle slita i mig.............. Tacka vet jag Skype. Nu har vi besökt dom och sett att allt är bra så överlever jag nog de 2 år som är kvar.

En av dagarna var vi på ZOO där djuren fick gå fritt, vi kunde mata och klappa dom helt underbart.

Vem som blev mest kär i denna lilla albino känguru vet jag inte men så bedårande.

Kolla som den lilla känguru tar hennes hand kärt 

1 kommentar:

  1. Fabulous day with the best animals - Manu Koala park 😍

    SvaraRadera