Summa sidvisningar

onsdag 27 februari 2013

En vanlig tisdag?


Solen strålar från en molnfri himmel och ett sms från sonen anländer!

Hej Hopp!
Tyck synd om din son ;-(
igår ramlade jag ner
för trappan hemma,
sedan ringde Milla
att hennes jacka
blivit stulen.
När vi igår körde hem
från Ikea krockade jag
med en vildsvinsfamilj,
men polisen var snäll och
jägaren sköt den rackaren,
och nu är jag på verkstaden!
Men annars är det bra;-)
Hahahahahaha!!!!!

Tack snälla att allt gick bra, nu får de ha lite lugn och ro tycker jag.
Synd om vildsvinet som dog.
Älskar er!!!!

2 kommentarer:

  1. Ojojoj, jag kan faktiskt förstå att din son ville ha lite sympati även om han skriver med glimten i ögat...Det är ju bra sätt att hantera motgångarna på :-)
    Men inte kul med så mycket trista saker på en gång.:-(
    Och att krocka med vildsvin är minsann inte att leka med. Dem är ju hårda som stenar.
    Hoppas allt övrigt lägger sig tillrätta för dem!
    Det är mycket en mamma ska höra även om de är stora numera...:-) Kram, kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. <3 Tack snälla du, allt gick jo bra ändå <3

      Radera