Summa sidvisningar

tisdag 10 juli 2012

Min Bror

Jag har inte gjort inlägg en tid, ni kanske undrar? Usch! ja så här är det min bror har igen varit en runda på lasarettet trött var han feber hade han och vikten rasade på ett par dagar. Min goda svägerska Jette var helt färdig, det blev för mycket för henne, nu hoppas jag allt är bra för dom. Min bror är hemma igen, jag hör på hans röst att han mår bättre, snälla inte mer för den lilla familj, nu måste solen skina på dom i dubbel bemärkelse, bror min har varit sjuk sen han var i  35 års åldern så nu ska han må bra!!!!!!!!!!!!!!!!!


Jag älskar honom över allt på jorden, han är och vill alltid vara min tvillingsjäl. Nu ska han få ha det bra min storebror. Tack och lov har han sin underbara fru som älskar honom och finns för honom i alla väder. Tack för att du är du Jette.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar