Summa sidvisningar

torsdag 20 september 2012

Storstädning

Vi städer o vi skurar o vi fejar, som Siw Malmqvist sjöng. Det har jag gjort i 5 dagar nu!!!
och inte är jag färdig heller............. Tvätta gardiner, putsa fönster, silverputs och hylltork, varför
måste jag ta allt på en gång? svara mig, lär man sig aldrig?

Nyputsade fönster, rena gardiner alla hyllor torkade
FY! tusan va jag är duktig.



Nyputsad silver
färska blommor i skålen.






Efter en jobbig städdag kom avi från posten,



Hämtade ut ett underbart paket från Gunsan, tack lilla du alla påsar fylld med lakrits, ett silverhjärta o en liten "lapp"
Vi har bestämd att vi en gång i månaden ska skicka varandra nått som kan ligga i den lilla asken.



En liten "Lady" jag sydde till Gunsan för länge sen, hon är så omtänksam och visade upp detta.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar