Summa sidvisningar

måndag 31 mars 2014

Vårstädning

Dagen skulle börja med lite vårstädning i uteförråden och slutade med en riktig röjning och en runda på soptippen. Härligt att få det gjort, men så jobbigt, sen in i duschen och därefter bjöd mannen min på goda pannkakor med jordgubbssylt och grädde så gott.
När jag blir klar till mer jobb igen (efter vilodagar) ska jag gyta lite betong till en kväll med kompisar som kommer på mingelkväll, jag vill försöka visa upp mina hobbygrejor. Min kompis ska ha modevisning, och en annan ska sälja sina smycken, det blir toppen tror jag.
Efter många år har jag kommit på en sak, jag är jättebra på att arrangera saker och planera, men sen när allt är klart tycker jag det är dax att gå vidare och låta andra fortsätta! JAHA! det är så dax snart pensionär att veta hur man fungerar.................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar