Summa sidvisningar

lördag 22 december 2012

God Jul 2012

Nu har vi Julen här, och vi började den med en tur till Alvesta, därefter till Växjö.
I Alvesta hälsade vi på min goa svärmor Gunvor. God frukost hade hon gjort, och alltid med ett gott humör.
Svärmor är 80 år och, pigg och glad en riktig solstråle.
"Resan" gick därefter till Växjö och sonen, svärdotterren och mina goa barnbarn Maja o Jacob....
Ja inte att förglömma "vildingen" Ozzy däras lilla vovve...............



 Julafton åkte vi till Köbenhamn. Vi hälsade på hos min gamla mor 83 år.
Därefter till min dotter och familj. Doften av jul slog oss tillmötes när vi öppnade dörren, allt hade hon förberett till dansk julmiddag, fint dukat bord med tomter och julgott, jag är så lycklig att jag har en sån duktig och fin dotter.
Ett hjärta av guld har hon...............
                           Totte älskar paket, han fick så många att öppna att det till sist inte var roligt.
Örngott i present från Maja o Jacob


Julklapp från Grannarna

 Jul på badrummet

Fåglarna ska ha sitt

Nu är det jul här i vårt hus tralalalalala----------!

1 kommentar:

  1. Hej vännen
    Vad mysigt du har det hemma hos dig
    Ooo... Så fina örngott ni fått.
    Vi gav vovven här på gården julklappar oxå
    Hm.. Sen tittade han avundsjukt på våra klappar
    ville gärna hjälpa oss att packa upp.
    Önskar dig ett Gott Slut & Gott Nytt År
    Kramisar
    Sus

    SvaraRadera