Summa sidvisningar

onsdag 5 september 2012

Butiken

Min dröm är att våga öppna en liten butik i vårt hus, jag har jo som ni vet många hobbyn, men jag vet inte om jag klarar det.
Jag visar här alla föremål jag köpt, ärvt, sparat, gjort själv, och vill sälja.
Jag kan jo börja med att visa bilder från den lilla butiken och ni kan lämna en kommentar om vad ni tycker. Kanske kan jag sälja genom bloggen, vad tycker ni?
Lite av varje som jag lagt i ett gammalt skåp jag fick av en granne.
" Kristallampa" `a la Sus. Taggtråd och lite krafs jag hittade.
Tallrikshylla med gamla fat och tallrikar
 
Planka med målad text och decopage.
Gamla hattar. Handduken är målat på dörren, riktiga klädnypor och tvättlina.
Decopagebilder
Klänning från 1800 talet
Barnklänning och dopklänning från för.
Decopagetavla.
Decopagetavla.
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar