Summa sidvisningar

måndag 14 maj 2012

Olyckan

Äntligen igång igen, mycket har hänt sen sist jag bloggade. En bilolycka, som slutade med en lett wischplash, en bil som är på verkstad än,  men allt gick ju bra! Idag hadde jag besök av Monica som hjälpte mig vid olyckan, en underbar medmänniska som stannade och hjälpte, körde hem mig och lugnade mig. Jag hadde bjudit hem henne, hon var väl värd en liten present och blomma. Tack Monica från Åstorp.


Lite trädgårdsbilder


Jag tror den heter Japansk dvärgakeleje, den er 30 cm



Rododendron


1 kommentar:

  1. Hvor er det vidunderligt at der findes mennesker som Monika, som tog sig tid til at passe på min mor, når hun efter et mindre biluheld havde brug for støtte og omtanke.
    Jeg sender hende en glad tanke og må hun selv opleve omtanke/omsorg.
    Tak fra datteren

    SvaraRadera